Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Sep 2024 13:45:30 +0300

Tere!

Jõelähtme Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/10942 
aadressile Harju maakond, Jõelähtme vald, Jõesuu küla, Jägala alajaam, Harju 
maakond, Jõelähtme vald, Jõesuu küla, Jägala alajaam, Harju maakond, 
Jõelähtme vald, Jõesuu küla, Jägala alajaam, Harju maakond, Jõelähtme vald, 
Jõesuu küla, Jägala alajaam (MOT3 TKKP1 hoone, TKKP3 hoone, Piksekaitsemast, 
MOT3 ja TKKP3 kaabelliinid) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 42 lg 7 p 1, HMS § 11 lg 1 p 4

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27097893>  (menetlus nr: 
448670), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõelähtme Vallavalitsus) või menetleja (MART POPS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister